Cijfers, feiten en meningen

RBT De Langstraat is een kleine organisatie, maar we zijn lekker bezig met zijn allen. Hieronder wat cijfers en feitjes die wat meer over ons en onze recente wapenfeiten vertellen. En omdat we niet alleen zelf aan het woord willen zijn, laten we ook anderen iets over ons zeggen.

 

  • Bij RBT De Langstraat werken momenteel 5 mensen en 1 stagiair. Ruim 83% daarvan is vrouwelijk.
  • Maar liefst 36 vrijwilligers zetten zich in voor onze organisatie. Dat zijn met name gidsen, mensen die onze TIP’s bemannen.
  • In de eerste 10 maanden van 2020 verschenen er 100 publicaties over onze organisatie of onze diensten/producten in de media. Een aantal pareltjes hebben we hier verzameld.
  • Bijna 1000 abonnees hebben zich al ingeschreven voor onze nieuwsbrieven. Jij nog niet? Verander dat hier.
  • Er zijn dit jaar 3 nieuwe gidsen in RBT-stijl uitgebracht: Keienlopen, Fortress of Heusden en Stadswandeling Heusden. En er komt nog veel meer aan.
  • We hebben in 2020 flink wat nieuwe merchandise ontwikkeld, zoals telefoonhouders, bidons, paraplu’s, tuinconfetti en routekaarten. Al dit moois vindt gretig aftrek in onze TIP’s.
  • In de zomer van 2020 20.000 magazines verspreid over zo’n 350 adressen in de regio.
  • We hebben in 2020 15.000 BooQi’s verspreid met daarin 120.000 kortingsbonnen.
  • We verzonden in 2020 een kleine 35 nieuwsbrieven naar zowel zakelijke relaties als particulieren.
  • Organisatoren van evenementen in De Langstraat meldden in 2020 147 evenementen aan op onze consumentensite.
  • 89 ondernemingen in De Langstraat verzilverden ons aanbod om een half jaar lang gratis ons pakket Zilver af te nemen.
20200226_140629

Anderen over ons

Benieuwd naar wat anderen over ons zeggen? Hieronder volgt een korte bloemlezing.

Corné Dijkmans
Vrienden van Sint Jan de Doper
Bestuurslid Communicatie en PR

In de periode dat we nu samenwerken met RBT De Langstraat hebben ze laten zien voor ons een belangrijke partner te zijn op het gebied van communicatie en promotie van onze activiteiten. Door hun grote bereik en professionele houding vullen ze onze eigen inspanningen perfect aan!

In de zomer bijvoorbeeld toen de Sint Jan Waalwijk nét onderdeel was van het Grootste Museum van Nederland, stelde RBT De Langstraat ons voor om mee te doen met hun magazine en met het ‘Booqi’ initiatief. Een prachtige manier om bij een breed publiek onder de aandacht te komen, wat zeker voor ons als vrijwilligersorganisatie zonder groot budget erg belangrijk is.

Steeds komt RBT De Langstraat weer met nieuwe creatieve manieren om de potentiële bezoeker aan te trekken en om ‘rumour around the brand’ te behouden; onlangs nog met een mooie blog waarin de Sint-Jan Waalwijk centraal stond. We hopen dan ook dat deze mooie samenwerking in de toekomst zo door mag gaan en we samen de Langstraat en al het moois wat daar te beleven is nóg sterker op de kaart kunnen zetten!

Henriëtte van den Hoek
Natuurlijk Henriëtte/Natuurlijk Tomaat
Eigenaresse

Voor mijn gevoel bruist het van het enthousiasme bij jullie en steeds weer nieuwe ideeën. De tapasplank die jullie hebben ontwikkeld is heel erg leuk en de brandmerkstempel zal ook zeker vaak gebruikt worden. Het door anderen laten beheren van jullie Instagramaccount vind ik in één woord geweldig innovatief. Dit zal zeker zijn vruchten af gaan werpen.

Ga zo door en hou vol!

Marianne de Bont
De Langendam
Eigenaresse

Het jaar 2020 was anders dan anders, dat weet nu iedereen inmiddels wel.  Maar RBT De Langstraat heeft het goed opgepakt. Veel toeristische tips voor bezoekers uit eigen land.  Wij hebben fijn samen kunnen werken met RBT De Langstraat. Mooi promotiefilmpje,  leuke overname van het Instagram-account,  mooi magazine,  een BooQi met voucheractie, campagnes. Het oogt allemaal professioneel en dat belooft veel voor de toekomst!